11/11 :)

det är det 11/11 idag :)
Ska ner till stallet idag, eller snarare om 6 minuter :P hoppas på att ........ ska vara där (en annan kille jag gillar som gillar mig)
Längtar efter space också, jag har blivit helt fäst vid honom, sedan måste jag ju prata med M och säga att det är bäst att M håller tyst om vem jag gillar(M vet vem det är)

Längtar så himla mycket till Globen, jag ska dit med S igen och vi hade så kul förra året ;) Det är skit roligt att sitta och diskutera allt och alla, och att bara vara där.
Förra året gjorde vi ett undantag, vi köpte popcorn, läsk och en plopp <3

Såg den underbara ........ idag i skolan, kan knappt sluta titta på honom ^^ Ingen kan gissa vem det är. För jag kom på en sak, att dom kan ju bara kolla vem jag kollar mest på och sedan vet dom (det är ganska lätt att se xD ) Så nu kollar jag på alla!! Då vet ni inte vem det är jag gillar ^^ HAHA :)
Seriöst jag är svag för killar med bruna ögon och ett "lysande" leende. Såg faktiskt honom typ 4 gånger och krockade med honom 1 gång, Pinsamt!! Det är ju inte bästa sättet direkt -.-

Ops, såg att klockan är 16.30 nu, måste dra. Vill ju inte att han ska behöva vänta ^^ Båda två <3


Kommentarer
Postat av: mst

har en tävling på min blogg, där man kan vinna en design:) är du intresserad ? läs mera på min blogg

2009-11-11 @ 16:47:03
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krille?

2009-11-11 @ 16:54:23
URL: http://mariawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0