Ehm rubrik?

Kom inte på någon rubrik!?

Ska som vanligt eftersom det är måndag lägga up veckans planering :) Ska bara fixa den ;)
Funderar även på att klippa håret kort (inte lika kort som innan, men ändå kortare än nu...) och klippa det mer uppklippt+ Kanske färga/tona det brunt! Vad tycker ni?



Väldigt enformig vecka, mest plugga! :´(
Har "4" prov den här veckan, det är i bara 3 ämnen och 2 utav dom går inte att plugga till xD

Men nu undrar jag 2 saker :)

1. Ska jag klippa mig, färga håret brunt?
2. Har ni några julklappstips?

Behöver hjälp, ska jag klippa mig eller inte och vad ska jag köpa i julkapp?

Ha det bra, hörs när jag inte pluggar (om det nu händer<3)



Kommentarer
Postat av: Fia :)

Tycker verkligen att du ska färga håret :)<3

Det skulle vara jätte fint på dig tror jag!

2009-12-03 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0