Frågestund svar!

Nu kommer svaren på den första delen av frågestunden :)<3 Hoppas ni gillar det <3
en del frågor är från komentarer och en del från mejl ........





Hur kom du på att du skulle blogga?
Svar:
Jag känner så många som gör det och tyckte det verkade kul :) Så jag började...
Är du nöjd med din blogg?
Svar:
Ja det är jag, jag vill ha en ny design och hoppas att min kompis ska kunna hjälpa mig<3
Är det alltid kul att blogga?
Svar:
Inte alltid, ibland har man inte lust. Och då brukar jag bara strunta i det. Jag bloggar ju inte för att jag måste.



Har du några djur?
Svar:
Ja det har jag, ett marsvin. Hon heter Vitnos. Annars har jag haft ett marsvin till (Cicka) och en hund (Nogger) <3
Vad heter dina bästa kompisar?
Svar:
Smulan (Lovisa), Johanna? och Malin <3
Sen har jag fler kompisar. Josefin och Isabella t ex i min klass är verkligen schyssta :) Josefin är stöttande och bryr sig och är rolig och samma sak med Bella <3 :D
Om du fick vad du ville vad skulle det vara?
Svar:
Att jag och min familj, släkt och vänner får ett långt och lycklig liv. Utan sjukdommar, skador och olyckor!
Vad är din favorit rätt?
Svar:
Här skulle många svara Tacos eller Pannkakor, men jag svarar min papps lax med hans speciella sås <3
Vad dricker du helst?
Svar:
Det är olika, efter en lång skoldag är det nog ett stort glas kallt vatten med is. När jag är på bio är det Cola och vid ett par tillfällen per år är det julmust :)
Vart skulle du helst vilja åka? Och vilken sorts semester?
Svar:
Jag vill helst åka till Turkiet. För att det är ett sånt underbart land. Alla är så trevliga, och det är bara mysigt helt enkelt. Då vill jag nog åka på 2 veckors sol semester <3 xD
Hur ser din framtid ut tror du?
Svar:
Jag hoppas på att kunna starta mitt eget märke. Och sedan bli en känd designer och få åka mycket utomlands till t ex USA, Canada, Spanien, Frankrike M.fl....


Nästa del kommer imorron när jag kommer hem från skolan. Nu ska jag bara kolla lite på tv <3


Kommentarer
Postat av: michaela

Heter lovisa nordlöf i efternamn?

2009-11-25 @ 20:48:23
URL: http://michaelapela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0