It´s my life!

If you´re not in my life, don´t try to get in.
If you´re my friend, then you care about me.
If you want to kill me, try, but i don´t care what you think, if you not like me.
Why should I care. I don´t care what you think about me, my friends like me for who I am. People who want to mess with my life, try but you can never win.


Texten är inte till någon speciell person. Men om du vet att du behandlat mig illa. Sluta då, och bete dig som en människa. Jag är tonåring, jag kan inte rå för om jag blir arg. Jag blir arg ibland men blir snabbt glad igen. Om du tror något du säger betyder något för mig, att jag blir ledsen. Då är det bara i din fantasi.
Jag är tillräckligt stark för att veta att den jag är, det är den jag är. Om du vill försöka förstöra för mig. Då kan du lika gärna ge upp, det kommer inte funka.
Jag har råkat ut för en hel del, saker du bara kan drömma om.

Don´t mess with my life, becuse I gonna mess back. And belive me, what I gonna do to you, you don´t wanna know!


Kommentarer
Postat av: katrine

Gulligt att du tog mort ditt finfina inlägg om mig. Men jag undrar en sak, om du är så stark och modig varför är du då gråtfärdig när jag och fanny pratar med dig och varför säger du inget???



Verkar ju ganska underligt eftersom; you gonna mess back and i dont want to now what you are going to do with me.



Ha en underbar kväll med alla dina polare kisen

pussar

2009-11-27 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0