Måndag!?

Kan inte tro att helgen alltid går så fort, det är så sorgligt. Måndagen gick ganska fort så nu är det bara att hoppas på att resten av veckan också går fort <3

Tjejerna i klassen ska kanske ha en filmkväll eller nåt, men det är på lördag och då har ju jag min efterlängtade filmkväll med mina kompisar :( Vill ju gärna gå på festen hos dom i klassen, tror det skulle vara bra för oss. Jag är en helt annan person utanför skolan. Okej jag är kaxig men jag är inte lika blyg och mesig som i skolan. ;)

Fick en ide nu från M i klassen :) hennes blogg: www.mariawahlström.blogg.se
jag ska göra en 8 saker ni inte vet om mig lista <3 det är ganska mycket ni inte vet men jag orkar inte berätta mer. ^^
Den kommer in nästa inlägg <33

Nu kommer en dikt till någon jag alltid kommer älska väldigt mycket :(<3

Jag kom du gick, våran tid vi fick
den kommer alltid betyda mycket för mig
När dagen är grå är det dig jag tänker på
Du var alltid glad, alltid mysig
Jag var där ofta och mycket
Även om vintern då det var frysigt :(
jag kommer alltid älska dig min underbara tjej
Jag tänker på dig dag och natt
Min älskade lilla skatt
Marah <3

jag kanske inte är en poet men kärlek behöver inga ord igentligen, men idag hade jag en del ord och v ar tvungen att skriva ner dom. Ska någon dag då det inte sårar mig lika mycket då ska jag lägga in ett minnes inlägg till dom jag saknar. Men det kommer såra mig igen. Mina sår har inte läkt igen, dom har bara minskat. Varje gång jag tänker på dom jag saknar öppnas det igen.

Älskar min familj mina vänner och min släkt för alltid.
Och trots att jag inte verkar glad i skolan, så trivs jag ganska bra. Önskar bara att någon kunde bry sig mer :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0