Söndag kväll :(

Jaha, nu kommer måndagen jag fruktat hela lovet. Det som är bra med måndagar är att: Dom är korta, har få lektioner och såklart att jag har idrott skulle inte orka annars <33
LOVE IDROTT :D
Gillade inte det förut men nu behöver jag det för att kunna hålla men vaken på den 75 minuter långa SO lektionen :O

Ska åka till täbban senare i veckan, behöver en ny väska och en halsduk ;) Självklart betalar underbara mamma <3 Så är det när ens syrra flyttar hemifrån :´(
Saknar min underbara syrra <33 *Snyft* :`(
SKa iallafall träffa henne på tisdag, det blir en mysig filmkväll med skvaller <3 Hon är otroligt rolig och har alltid något nytt att berätta :P

Har köpt 2 läppglans och ett nagelack, har blivit beroende xD Kunde inte bestämma mig för vilket så jag köpte båda...Dom luktar as gott!! Ska testa dom till skolan imorron, kommer då ha på mig min skoltröja (mörkblå), tights och ett linne. Älskar tjocktröjor för det är mysigt när det är svinkallt på vintern.

Söndagens love lista :D¨
Erik- underbara killen som trots att han kunde välja vem som helst faktiskt valde mig <3 Underbara spanjor xD
Malin- Som jag älskar trots att jag kommer flytta längre bort från dig :´(<33
Johanna- Älskar dig fast du och jag knappt håller kontakten. Vi har varit vänner hitills sedan vi föddes och jag vet att vi blir vänner igen <3
Mamma & Pappa- Jag älskar dom, jag skiter i vad folk tycker och tänker. Bara för att jag är tonåring tänker inte jag vara bitchig och elak mot mina föräldrar. Dom har älskat mig sedan jag föddes och jag kommer alltid älska dom <33
Marah- Skiter i att hon var en häst. Jag älskar henne alltid, för jag kunde alltid lita på henne.<333
Lina- Du dog, och jag sörjer dig. Glömmer dig aldrig min underbara vän <333
Vitnos och Cicka- som alltid finns där för mig, och jag glömmer aldrig dig cicka. Vila i frid <33 :´(
Sandra- Underbara kompis, som alltid finns där för mig. Kommer alltid finnas där för dig älskling <3
Emma- Tänk att vi varit utomlands tillsammans. Du är som min egen syster. Du lurar mig aldrig och du ljuger inte. Älskar dig <33
Smulan- Vi har känt varandra sedan vi var bebisar, men vi flyttade åt olika håll. Nu är vi på samma ställe. Älskar dig <33

Älskar er alla <333

God natt, ska inte sova än men jag måste göra klart SO:n :D Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0