Söndag....

Då var det söndag igen...Helgen har gått fort och imorron är det dags för skola igen!
Det ända som är skönt med söndagar det är att man har en dag extra att repa sig, ifall man festat eller bara sovit för lite.
Jag tänker spendera min söndag med att:
Plugga religion
Duscha och göra inpackning
Vara med mamma och pappa
Städa rummet
Gå och lägga mig tidigt
Och sno en popcorn påse från landet och ta med hem :)
Se på film (ingen aning vilken, vi brukar se på midsommer men vi har redan kollar på alla :( )

Dagen kanske inte blir världens roligaste, men det är skönt efteråt när man har gjort allt man måste göra.
jag ska även cykla idag :)<3

Ska skriva lite om en film jag har sett Kiss the Girls, någon annan som har sett den kanske?

Ses om en stund<33

Bara 19 dagar kvar tills jag får ta bort tansdställningen <333!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0