Tro mig om ni vill

Jag vill bara klarlägga en sak!
Jag har ljugit det erkänner jag, alla (vare sig dom erkänner det eller inte) har ljugit någon gång.
Men jag ljuger INTE, varken den här veckan och inte på säkert 8 år. Jag har nog inte ljugit sedan jag var typ 7. Och då mådde jag inte så bra. (av personlig anledning)
Jag ljuger inte för jag har själv haft en kompis som ljugit för mig (och sina andra kompisar)
Ni behöver inte tro på mig, jag har gjort en hel del saker i mitt liv. Men jag kommer inte ljuga igen, jag har inte ljugit på flera flera år.  Och jag sårar inte folk heller.
Tro på mig eller inte jag bryr mig inte, för jag vet att det är sant.



Har fotat en del idag och ska göra en höstspecial.

Jag har inte en lång näsa xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0