2 oktober

Hejhej ^^
ännu en dag i skolan. ännu ett prov, ännu fler lektioner över.
Hade NO-prov, det gick väl sådär, om jag får vg blir jag överlycklig, får jag mvg kommer jag svimma! xD
Nu kommer jag till dagens grej ^^

Killspråket:

Jag behöver utrymme                      .....för mina andra tjejer
Trogen:                                          ......är man bara mot sitt fotbollslag
Jag ringer sedan:                            .....någon gång nästa århundrade
Vi får se tiden an:                           .......stick!Jag känner mig pressad
Är det inte lite varmt här inne?         .......klä av dig!
Vill du att jag ska massera din sygg .......går det, så går det
Ta det inte så allvarligt                    .....Jag känner inte lika mycket för dig som du gör för mig
Din kompis verkar trevlig                 ......Jag gillar egentligen henne och utnyttjar bara dig för att nå henne
Hon är ful/lesbisk                            .......Jag har ingen chans på henne
Jag är rädd om min frihet                 .......Jag kräver att allt ska ske på mitt sätt och mina villkor
Jag är inte redo för ett förhållande    .......i alla fall inte med dig
Vi kan väl vara vänner ändå            ........Det är slut mellan oss och det här är antagligen sista gången du ser mig

Bra va!! xD
Mer kommer senare just nu ska jag spela spel. Vill ni något mejla, ni kan fråga om råd vid förhållande och så  vidare.

Puss och kram skumbanan =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0