God morgon!

Jag gick upp klockan nio, och nu är jag sminkad, klädd,har diskat, tömt diskmaskinen, fixat pumpan och städat köket xD
Om man går upp "tidigt" hinner man med mycket :) Solen skiner utanför och det är kallt och höstigt....
Tog några bilder med webbcameran på vädret utanför :D





Den är lite suddig, men man ser att det är fint väder och att löven är gula :)

Grannarna xD Den här blev också lite otydlig....

Vackra björkarna utanför huset <3 Äskar dom ;)

Jag just nu :) Har på mig en stickad tröja från Gina och en tröja från Monki och ett par mjukisbyxor från näsbydal ;) 

Ska till landet idag, lovar att ta lite bilder på pumpan, tomten :D Det syns tydligare att det är höst på landet eftersom det är så mycket träd och sånt :) Kommer hem på söndag, bloggar lite då... Jag måste plugga hela helgen för jag har matteprov snat :S Hatar matte!!! Men det är något man behöver så skit samma -.-

Ses på söndag Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0