Kort inlägg morgon :D

Kan inte fatta att jag är vaken redan nu :O Jag har varit vaken sedan fem i halv åtta. jag ser på The Voice på 5:an.
Det som är inne i frisyr världen är tydligen: rakt,långt, tråkigt, en färgat, glansigt hår! Varför det är ju SÅ tråkigt.

Jag ska senare idag fixa en inne och ute lista men nu är jag för trött jag har ju inte ens ätit någon frukost.
Är seriöst inte ens hungrig, men måste man så måste man :D
Malin kommer idag, vi ska njuta av höstlovet och se på One tree hill <333 Hoppas mamma kan köpa lite chips men tyvärr går vi på GI dieten och jag tror inte direkt att tortilla chips ingår xD

Ses senare nu måste jag äta något, det får nog bli fil med fullkorns flingor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0