Muffins recept <3


  • 3 st ägg
  • 2.5 dl strösocker
  • 1 tsk vaniljsocker
  • 50 g smör
  • 1 dl gräddfil
  • 2 msk kallt kaffe
  • 3.5 dl vetemjöl
  • 2 tsk bakpulver
  • 4 msk kakao
  • 1 st nypa salt
  • 100 g mörk (eller ljus) choklad
  • Lite anurlunda eller?! Men aja det kanske är gott annars får man ta ett vanligt recept från en receptbok :)

    Pappa kom hem nu :) Han hade fått ett mystiskt paket... Trodde det var jätte spännande men det var bara några små saker till vatten filtret på landet :(.
    Mamma är ute och går medans hennes special gryta "puttrar" och jag hoppas jag och pappa kan se på film men han brukar alltid jobba till och med på kvällen :/!

    MEN, om vi kollar på film så skriver jag en recension sen( Host, stavning)

    Det var inget, pappa dissar mig så det blir ingen film. :´(

    Okej jag ska lägga in fler recept det var kul :D Men det får vänta en stund för jag måste hitta några roliga först!
    Men jag skriver när jag hittar :)





    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0