Mysigt <33

Skulle tycka det var helt underbart om jag fick en kattunge, och jag vet exakt vilken.
Tänk vad mysigt att komma hem från skolan efter en lång tråkig dag, jag går in i hallen och låser dörren och genast kommer hon fram(jag vill ha en hona ;D ). Att bara få krama den mjuka luddiga pälsen. Eller sitta och se på film en regnig kväll med henne i knät.
Jag har ofta en massa ideér om vad jag vill ha, och sedan tröttnar jag. Men jag vill verkligen ha en katt
(helst en hund men det funkar inte, så jag vill ha en katt).
Visst jag har ju vitnos och jag älskar henne med men det är något speciellt med en luddig liten katt unge som kommer när man ropar, som kan ligga i ens knä utan att tröttna och som är social, tycker om en och gillar att leka med leksaker. Jag vet att jag kommer skämma bort henne väldigt mycket. Men ändå <333
Vitnos är ganska tråkig, hon kommer inte när jag ropar(hon är ju ett marsvin), hon är inte så jätte social (ganska men inte mycket) och hon vill inte leka :( och jag kan inte skämma bort henne....
Så här ser min dröm kattunge ut :)

Så himla gulllig, eller hur <3 :D

Om jag hade en kattunge skulle jag köpa en massa saker, jag ska kolla runt lite så lägger jag in bilder i nästa inlägg <3 :D

SES!!!

Jag önskar att jag innan det blir vår får en egen kattunge, som är mjuk och fluffig, lekfull, social, söt, inte är elak och som lever länge hos oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0