No fantasy

Kom inte på något namn på inlägget :D Är fantasilös idag. Har varit otroligt trött hela dagen.

Vi hade idrott idag, fys!!!. Jag kommer seriöst knappt komma upp ur sängen imorron. Har så ont i mina armar.  Eller som man säger på spanska:

Me duele los brazo Hehe vi gick igenom det idag, annars skulle jag inte kommit ihåg det :D

Har kollar lite på hello kitty saker på google. Hittade bla det här: :D


Så himla söt, skulle gärna vilja ha en sådan :D Tänk vad folk skulle säga. "Vilken skit söt bil "


Fatta vad söt, tänk vilket underbart badrum man skulle kunna ha <33


Älskar hello kitty det är jätte gulligt. Men mobilen är ganska överdriven. Men ändå xD

Bloggar senare, måste jobba med so projektet ska ju redovisa på fredag eller efter lovet. Hoppas efter lovet för jag har gjort allt och ronja inget. Så vi behöver nog lovet för att kunna fixa till det så vi får MVG ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0