So Bored -.-

Jag är så totalt uttråkad, jag borde jobba med so:n men jag orkar inte. Jag lyssnar på "One step at the time" med Jordin Sparks. Den är så bra :)
Kommer inte hinna blogga 7 inlägg idag, kanske ikväll men jag tror inte att jag hinner det tyvärr :( Men aja, har haft en kort skoldag idag, skitskönt. Engelska med Amis, Idrott med Göran vi hade Basket och det gick skit dåligt. Jag brukar kunna sätta flera skott men nu inga typ :/ okej, sedan hade vi lunch och jag åt.... En mandarin och drack vatten. Och efter den goda lunchen xD hade vi so i 75 minuter fatta att det var tråkigt :/
Men nu är jag hemma, eller ´jag har varit det i typ 4 timmar nästan :O

Okej boring inlägg men det blir så när man är uttråkad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0