The new me ^^



Hej :)
Jag har bestämt mig för att ändra lite på mig själv. tycker jag har blivit lite vanlig.
Har läst flera bloggar nu när jag varit sjuk, det är så mycket jag vill fixa. Om jag ska välja en favorit utav dom bloggar jag läst, det är inget svårt val. den bästa bloggen är lätt Fokis!! Kan lägga in en bild på t ex hennes Design, hon har gjort den själv och hon är så duktig. Men inte just nu, det får bli senare ikväll.

Ska lägga in bilden på hennes design xD Nu kommer den


Fokis underbara design :) Tycker den är jättte snyggt gjord och den är glad :D

Nu har jag bestämt mig att ändra mig till 100% eller åtminstonde till 90% :) Hade tänkt mig en ny stil, inte typ emo och absolut inte fjortis. Jag tänker mer på smycken och hello kitty. (Det är inte att härma Foki, för jag har alltid älskat smycken och jag samlar redan på Hello Kitty saker.  -.-)


* Mitt rum, det är absolut tråkigt och jag vill att det ska vara modernt och rosa :D
* Mina smycken, dom är normala. Alltså i guld. Jag vill ha anurlunda smycken.
* Mina kläder, TRÅKIGT!!! Jag måste beställa från nätet från och med nu!!!! ;)
 
Sen kan jag säkert komma på fler saker, men det är allt för nu.


"I smell Shopping xD"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0