Wippeee xD

Har äntligen lagt in lite mer musik på min Mp3 :D
är så trött på alla min musik, har säkert lyssnat på alla låtar minst 300 gånger.  Ny musik som är inlagd är....


Jag skiter i att den inte är 100% ny, den är inte gammal heller.. Love it <3


Älskar min Mp3. Den har alltid bra musik :D


Det nya i min Mp3 är....
Ne yo- year of gentleman
Taylor Swift- Fearless (Platinum)
Rihanna- Good girls gone bad
Chris Brown- Exclusive: The forever edition
Lady Gaga- The fame
Beyonce- I Am....Sasha Fierce
Jordin Sparks- Battlefield

Haha :) Älskar att jag har mer musik, är så less på min gamla. (Har redan sagt det jag vet men jag bryr mig inte)
Med hjälp av den ska jag klara skolan, GI, läxor och fritid :D
"Watch it, here I come" xD

Ska till landet efter lunch imorron så vi får se om jag hinner :( pappa ska fixa trådlöst internät på landet men det är inte klart än :S Men snart så ;)

Ses senare eller imorron. Ska leta recept nu :) Lägger in om jag hittar något <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0