yesterday

Malin sov över :D Måndag -tisdag....
Vi var ute och gick i det underbara vädret (tycker det är sjukt mysigt när det duggar och det är mörkt) och så såg vi på "One tree hill"

Vi lekte lite med webbcameran, hade inget bättre för oss :D

Haha :) jag ser inte klok ut xD

Special effekter :D

Snygging ;)

Ska plugga matte, no och so idag. Ska inte till landet förns på fredag så jag hinner göra en del....
Har redovisning på måndag i so :S Jag hoppas att det går bra, jag måste ha vg iallafall. Men det känns som om jag gör allt och ronja inget. Tänk om inte hon gör det hon skulle göra....... :O

Hur som helst hatar jag skolan (inte för att klaga men det suger)


Ses senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag hittar typ inget på riksdagens mål och eu mål grejen i so. och framtidsgrejen där hittar jag typ bara framtid om datorer och sånt..

2009-10-28 @ 15:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0