Ehm okej..

Någon som inte vågar stå för vad den tycker skrev att jag inte ska ljuga. Om vad frågar jag då!?
Jag och mamma fyller visst år på samma dag, jag fick presenter i fredags av sebbe och erik. Jag fyller 15. Vad skulle jag ljuga om? Och ja signe (vi ska döpa om henne) kostar 7000. Kan visa papper på det sen om ni vill ha bevis. Jag bryr mig inte om vad hon kostar. Jag vet inte ens varför jag skrev det!?
Hon betyder mest för mig för att hon är speciel. Det var pappa och mamma som ville ha en raskatt. Inte jag, jag har sagt att jag kan ha en bondkatt också. Men självklart behövde jag bara titta på signe så blev jag förälskad i henne :)<33



Iallafall, så håller Sara och Philip på och fixar en tårta. Jag gillar inte tårta alls, har aldrig gillat kommer aldrig att göra det heller.
en kille jag känner kan trycka i sig 400 gram choklad. och är smal som en pinne. Men jag kan äta en rad och må illa resten av dagen sen.
Så dom får nog äta tårtan själva. Däremot är jag extremt nyfiken på vad jag mer ska få av pappa..=)

Aja ska iallafall fundera lite på hur jag ska fixa mitt rum så det blir signe säkert :S Hon är jättepigg, busig och väldigt smart för att vara kattunge. faktiskt så är hon det. Så vi måste säkra hela huset.
Men jag har ganska bra ordning i mitt rum eftersom jag gjort om det och bytt, igen...<3

Ses sen :3

Kommentarer
Postat av: MICAELA'S BLOGG ~ foto & vardag ~

SVAR: jo :) I kategorin "Tecknat för hand" har jag några stycken :) Kram :D ♥

2010-02-14 @ 21:37:12
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0