Sänga, säng, säng...

SOVA!!
Måste verkligen få sova snart, är helt slut och jag har jätteont i huvudet.
Har haft det i 3 veckor nu..

Gick igenom halva pronomen idag, med mamma. Jag fattade inget så hon fick förklara. Och det visade sig vara jättelätt...
Sen dess har jag bara kollat på One tree hill, det är helt klart bästa serien ever.

Men någonstans finns det ett svart hål i mig. Och jag undrar om jag någonsin kommer hitta det som fattas.

Ses. Har många prov att plugga på så uppdateringen kommer bli sådär..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp någon bild med dina kompisar som du pratar så mycket om så att man får se hur dom ser ut? :O

2010-02-17 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0