4 januari♥

Godmorgon, nästan..

Malin kommer när som helst, så jag hinner inte blogga just nu. Men tog en outfit bild innan. Eftersom jag ska vara hemma så valde jag en skönare outfit...
Jag bloggade inte så mycket igår eftersom stephanie var här ^^♥ Vi hade jättemysigt och satt och pratade mycket =)

Nu ska jag lägga in outfit bild och fortsätta leta fakta om Maine Coon. Vi kommer köpa katten vecka åtta. FÖr eftersom den är en kattunge och väldigt rädd när den precis kommer, så är det perfekt eftersom jag har lov vecka nio. Och då kan jag ta hand om den och så. Längtar jättemycket♥ Kan hända att vi hittar en lite tidigare. Mamma är jätteinne på den jag visade igår. Men ni får veta mer sen<3





♥Kramisar♥          

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Ja du, det var en riktigt bra fråga. Jag tror det är för att jag provade massa sporter innan jag hittade cyklingen som jag idag älskar med hela mitt hjärta. Att se på annan idrott och fascineras av hur de lyckas ger mig bara ännu mer motivation!

2010-01-04 @ 13:43:02
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0