Godmorgon :)

Mamma glömde väcka mig så nu får jag antagligen svårt att sova ikväll...
Men aja, var och hälsade på Signe igår♥ Hon var så himla underbar. mycket sötare än på bildera jag la upp och hon var busig och allt jag vill ha hos en katt.
Vi har sagt att vi är intresserade och vi ska åka dit 1-2 gånger till innan vecka 8 och kolla på henne hur hon växer och sedan betala handpenning så att dom som går in på deras hemsida förstår att hon är paxad :)♥

Hur som helst så fick jag en komentar där Emelie skrev vad hon tyckte att jag skulle tänka på så att jag bllir bättre :) (blir ytterst tacksam för sånna komentarer) Och då skrev hon att jag sa skriva mer om mitt liv och ha med detaljer och bilder :) Och jag ska försöka med det nu när jag börjat i skolan...
Tyvärr kommer bloggupdateringen bli lite sämre eftersom jag måste satsa på mina betyg i skolan.
Men jag ska försöka så gott det går..
Men iallafall så skrev hon att jag ibland skriver HEMLIGT, och det gör jag bara när jag inte vill berätta något för att det är svårt för mig att prata om eller för att jag än inte tycker att det rör mina läsare.

Men fortsätt gärna att skriva vad ni tycker jag ska bli bättre på så ska jag göra vad jag kan^^♥

Nu ska jag se lite på tv innan jag ska cykla igen :) Jag kan berätta senare idag vad jag gör för något för er som mejlat och frågat :)♥
♥Kramisar♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0