Ont i magen!

Gick hem efter första lektionen för jag hade såå ont i magen. Får det ibland. Lovar kan knappt andas. Jag kunde inte sitta still heller. Så när jag kom hem bytte jag om och gick ut och gick en rask promenad i 40 minuter :)♥
Och nu så ska jag cykla 8 km som vanligt^^ Mår mycket bättre nu och kommer såklart imorron. Måste skriva av någon det dom gjorde på sv lektionen. Dom gick igenom verb eller adjektiv...

Hur som helst så är det här det som jag måste göra idag:
Lista:
* Cykla 8km
* Plugga
* Duscha, härligt :)♥
* Och bli förhörd :)
Att plugga:
*Samhällsekonomi
*Matteläxan
*Och spanskan :)
hade igentligen spanska läxa till idag men jag ska redan börja plugga till nästa veckas läxa :)


Ska börja med cykling och sedan dusch :)♥ Ses senare, måste skriva lite mejl sen och prata med Messie, Alicia och Kristen :)♥

♥Kramisar♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0