9 Mars

Fick en fråga om jag gillar päls!?
NEJ! Det gör jag absolut inte, fejkad päls är okej att andra har. Fast jag tycker det är skit fult.
Äkta päls, det är sjukt. Det är djur som dött för att du ska betala massa pengar för att vara "fin".
Nej jag tycker inte det är okej jag hatar päls! Fult, djurplågeri och dyrt.

Var hemma idag från skolan. Sov inget inatt för jag hade skitont i magen.
Imorron ska jag till skolan, men idag har jag pluggatx och sett på OC.
Älskar Ryan, så skön och härlig. Om det ändå fanns såna killar på rikitigt.

Nu ska jag förösöka laga mat, mamma är ute på stan och pappa är på en kurs (han ska lära sig köra båt ordentligt. Man kommer behöva körkort för att köra båt snart)

Kram


Kommentarer
Postat av: Stephan

hatar päls tycker det är grymt elakt!!!

2010-03-10 @ 17:59:25
Postat av: jassy

Jag tycker päls är fult!

2010-03-10 @ 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0