Middag a lá GI :)

Som mina kompisar vet har vi börjat äta GI igen :D Jag älskar GI för maten är godare där och nyttigare.
Min frukost blir då alltid en Smoothie, som innehåller det här....
Ni får ursäkta min såkallade blomma :P Det är svårt att rita i det programmet jag har för tillfället....


1 dl soja mjölk
1 dl mild vanlig yoghurt
1 dl frysta bär
4 isbitar :)

Isbitarna gör så att det blir mer vätska, och så att den blir kall :)<3
Den smakade skumt först men nu tycker jag den är underbart god ^^

iallafall, jag gick hem innan näst sista lektionen idag. Hade så ont i magen så jag trodde seriöst jag skulle dö.
Dom i min klass får tro vad dom vill.. Det är upp till dom, men jag är inte en skolkare. Visst alla har sina problem. Men det finns skolkare i min klass, jag är inte en utav dom!
Jag kunde knappt gå, så det är därför jag inte bloggat idag. efter att ha plågats länge så tog jag en ipren och den hjälpte tillräckligt mycket för att jag skulle kunna orka göra min matte läxa. Orkade dock inte skriva alla uträkningar, utan skrev bara svaren på dom sista... :)

Nu ska vi snart äta :) Mamma är borta så vi äter väl framför tv:n, vilket är första gången på typ 3 månader xD
Mamma är ute med sina kompisar så ja...
Det blir iallafall bönsallad med fetaost biffar. Fetaost innehåller bra ämnen och bönor är bra och även sallad. GI fullt ut ^^^

Ska ta ett kort när det är klart så får ni se sen... SES
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0