Naww :)

hittade några gamla bilder när jag red en islänning vid namn Baldur.
han måste vara den bästa hästen någonsin. Om jag fick köpa en häst skulle det blir honom :)
Nu är han tio, (inriden i 6 år) då var ah typ 7(inriden i 3 år) :)
Det roligaste var att hoppa, han var så oerfaren så vi fick inte hoppa så högt men han var full av energi :)<3

Jag rider i repgrimma och grimskaft på baldur :)<3

Vi lekte en lek i hagen där man skulle hitta gömda saker(skit svårt, dom var jättebra gömda).

Sen blev det lite seriösare. ;) Här fick vi kämpa lite, han må vara pigg och glad men en envisare häst får man leta efter ^^<3

Innan ni säger något tänk på att jag red en busig pigg islänning med en hand och ett vattenglas i andra handen :)
Trots det vann jag^^<3

Nu ska jag snart till min syrra, och hälsa på deras katter<3
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0